Informace o pracovním místě

Pracovní poměr na dobu určitou 6 měsíců s možností následného prodloužení pracovního poměru.

Požadavky
- SŠ/VOŠ/VŠ
- praxe v oblasti nákupu min. 2 roky schopnost, vyjednávání, aktivní osobnost
- dobrá znalost MS Excel
- znalost AJ alespoň na úrovni písemné komunikace
- spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, schopnost rozhodovat se
- časová flexibilita

PRACOVNÍ NÁPLŇ
- vyhledávání a výběr nových dodavatelů za účelem úspory vstupních nákladů
- vystavování objednávek dle požadavků výroby, sledování jejich realizace a zajištění plynulého chodu výroby + toku dodávek vzhledem k finanční zátěži
- nákup přímého i nepřímého materiálu (plánování, vyřizování požadavků a interních zakázek)
- správa a sledování stavu objednávek, materiálu na skladě, optimalizace zásob, hlídání stavu položek tak, aby odpovídal skutečnosti (ověřování stavu fyzicky + systémově)
- jednání s dodavateli o cenách, přehled a správa nákupních cen (poptávky, výběrová řízení, rámcové smlouvy)
- spolupráce s účetním oddělením, řešení nesrovnalostí v dokumentech (faktury, dodací listy)
- správnost podkladů pro objednání (zakázka, popis, podpis, datum - viz. sešit speciálních požadavků)
- kontrola nad skladovými položkami - zásobami (mrtvé položky, aktivní položky, duplicitní položky)
- tvorba rámcových objednávek a regulace dodávek dle potřeb výroby


Zaměstnanecké výhody
Zázemí stabilní, ryze české společnosti
Příspěvek na stravování
Práce na HPP
Motivující pracovní ohodnocení, firemní benefity
Nástup možný ihned
5 týdnů dovolené

Kontakt možný osobně, telefonicky na č. - Ing. Zvejška, ředitel realizace nebo na e-mail. adrese:

Pracoviště: Adamov,
Datum nástupu: 15.05.2025
Mzda: 40 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Inzerent: Úřad práce
ID inzerátu: 4941305   Vloženo: 17.05.2025
<< zpět maskot

Nabídek je hodně, doporučte je i ostatním. :-)