Informace o pracovním místě

Požadujeme: SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou, znalost programů MS Office (Excel, Word, Powerpoint, Outlook), výbornou znalost českého jazyka, komunikativní dovednosti a schopnost pracovat v týmu, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, organizační schopnosti, ochotu učit se novým věcem, znalost anglického / německého jazyka na komunikativní úrovní je výhodou, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).

Náplň práce: podpora obchodního týmu - vyřizování požadavků obchodního ředitele a obchodních zástupců, administrativa - obchodní dokumentace, zápisy z porad, správa databáze zákazníků, evidence a vyřizování poštovních zásilek, komunikace se zákazníky - vyřizování telefonické a emailové komunikace, práce s interním systémem, spolupráce s kolegy z ostatních oddělení (marketing, logistika, odbyt, masterdata), zajišťování ubytování a občerstvení pro návštěvy.

Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.

stabilní zaměstnání v prosperující společnosti, možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání, příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv, zaměstnanecké výhody: 20 dní dovolené, 3 sick days, služební notebook a telefon, příspěvek na stravování, vstupenky do bazénu v Nové Pace, Vrchlabí a Jilemnici,vstupenky do ZOO Dvůr Králové n./Labem pro celou rodinu, jazykové kurzy, možnost zakoupení našich výrobků za zvýhodněnou cenu, Multisport karta.

1.kontakt: e-mailem, telefonicky po-pá; 08:00-14:00 hod.

Pracoviště: Jilemnice,
Datum nástupu: 29.04.2025
Mzda: 25 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
Inzerent: Úřad práce
ID inzerátu: 4911135   Vloženo: 07.05.2025
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓